Una dintre cele mai importante investiții în infrastructura rutieră a Craiovei din perioada postdecembristă a fost inițiată în mandatul primarului Lia Olguța Vasilescu: acoperirea canalului de pe strada Carpenului, asfaltarea acestei artere și transformarea ei în bulevard cu o lungime de 1,7 kilometri.
„Am promis în campania din 2016 că groapa de gunoi care devenise canalul colector de pe strada Carpenului va dispărea. Proiectul a fost continuat de primarul Mihail Genoiu și angajamentul nostru a fost respectat“.
Amenajarea bulevardului va continua pe actuala stradă Mălinului, până la intersecția cu Bariera Vâlcii, precum și în sens opus, până la intersecția cu Calea București, în zona Hanul Doctorului. Strada Mălinului va fi reabilitată pe fonduri europene prin Programul Operațional Regional. În acest moment a fost finalizat DALI-ul pentru strada Mălinului și SF-ul pentru pasajul Gârlești și urmează PT-urile și execuția imediat ce va fi finalizată procedura.
Pasaj peste calea ferată
O prioritate a administrației PSD o constituie și construirea pasajului Gârlești, care va asigura traversarea magistralei feroviare în zona Haltei Bordei, investiție al cărei studiu de fezabilitate se află în curs de elaborare.
„Pasajul Gârlești este gândit nu doar pentru persoanele care locuiesc în apropiere și care acum trebuie să aștepte zeci de minute la trecerea prevăzută cu barieră, ci pentru întreaga zonă formată din axa Bariera Vâlcii – Mălinului – Carpenului – Gârlești – Hanul Doctorului și din străzile perpendiculare. Acest culoar va prelua o parte din traficul actual de pe Centura de Nord, în contextul construirii Spitalului Regional de Urgență și a drumului expres“.